Yurri

Size: middelgroot

Color: bruin-zwart gemeleerd

Gecastreerd: ja

Karakter: Yurri is een vrolijke Frans, sociaal en gaat goed met de andere honden op de Sanctuary.

Begin december 2018 kreeg ik een appje in het Spaans. Nou is mijn Spaans/Papiaments bitter slecht maar “yuda mi” en 3 foto’s van pupjes in de knoek was een duidelijke boodschap. Gelukkig konden vrijwilligers (Hetty en Ivo) er langs rijden en samen met de zeer vriendelijke dame zijn de pups gevangen en naar DOG gebracht. Ze waren warm en kaal van de schurft. Meteen begonnen met Ivomec prikken, lekker eten en verwennen.

Yin is overleden, zij werd heel ziek. Maar Yurri en z’n zusje Yara zitten nog op de sanctuary.

Yurry is een vrolijke Frans. Niet perse opvallend qua uiterlijk, maar een leukerd; speels en vriendelijk naar andere honden.