Donaties en

dankbaar

elke gulden goed besteed

Donateur en OAB

Stichting DOG Curaçao wordt volledig particulier gefinancierd. Bij Stichting DOG Curaçao heeft idealiter elk hondje een OAB (een op afstand baasje) die voor hem/haar elke maand bijdraagt aan zijn levensonderhoud.

‘Helpt u mee?

WOAB of DOAB

WOAB = Westpointer Op Afstandbaasje | Naf. 100,-/50 euro* per maand

Als WOAB helpt u elke maand voor uw hondje een zak (gezond) en de maandelijkse heartgard-pil te kopen, evenals de nexgard-pil (elke 6 maanden) en de jaarlijkse enting en ontworming. U kiest zelf van welke hond u graag WOAB wilt zijn en per maand kunt u de donatie overmaken onder vermelding van ‘WOAB’ en de naam van de hond.

DOABDuo Op Afstand Baasje | Naf. 50,-/25 euro* per maand

Het woord zegt het al, u ‘duo-et’ het samen met een andere geweldige DOAB. Samen deelt u de maandelijkse onderhoudskosten van uw hondje zoals hierboven omschreven.

#ahealthyDOGisahappyDOG

Dierenartspotje

Daarnaast kent de stichting het ‘Dierenartspotje’, een apart potje waar alle losse donaties in worden verzameld voor de vele dierenartsbezoekjes! Van het dierenartspotje worden de sterilisaties en castraties betaald van de DOG-hondjes en bijvoorbeeld de medische behandelingen van honden die gevonden worden op straat en urgent behandeling nodig hebben. U kunt een donatie overmaken onder vermelding van ‘dierenartspotje’ op de bankrekening van Stichting DOG in Nederland of Curaçao.

#helpshoppen

Boodschappenlijst

Het maandelijkse boodschappenlijstje van Stichting DOG bestaat o.a. uit:

• Ontworming (drontal dog)
  • Nexgard-pillen (paars, oranje of blauw)
  • Heartgard-pillen (groen)
  • Zakken hondenvoer, ook puppy brokjes
  • Koekjes, koekjes, koekjes…voor de hondjes!
  • Schoonmaakmiddelen die desinfecterend zijn (chloor)
  • Bezems, dweilen, emmers etc.
  • Handdoeken, lakens (tweedehands is prima)
  • Poepscheppen … altijd welkom.

helpen

wordt OAB