WIST U DAT……………………..

• ….wij mee doen met de NCRV/KRO Warm hart actie!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Stem op DOG en als we de 10.000 euro winnen gaan we een prachtig sterilisatiefonds beginnen.  Klik HIER om te stemmen.  U hoeft GEEN lid te worden, klik op tabblad STEM!   Vergeet niet de stem te bevestigen.
  • ….. onze vrijwilligster Hetty en zus Simone de Nijmeegse 4 daagse gelopen hebben voor DOG en daarmee meer dan 2500 euro hebben opgehaald. APETROTS zijn we. En vanaf nu heet het oude tienerveldje HETTYVELD!!!
  • …..we helaas afscheid hebben moeten nemen van onze fantastische vrijwilligster Corina.Wat gaan we je missen.
  • ….er heel wat hondjes geadopteerd zijn.  Tissy, Tibbe, Esmee, Patrick, Rubble, Melody, Dutches en Nala.
  • ….. onze Wowo een schat van een hond is. Met 1 oog en een manke poot is ze zo lief en speels.
  • ….. we deze maand afscheid hebben moeten nemen van onze oude Teddy. Teddy heeft heel wat jaartjes bij mij gezeten. Een hondje wat HEEL VEEL heeft meegemaakt maar altijd er weer boven op krabbelde. Wat een karakter, prachtig. Zijn verhaal lees je HIER.    RIP lieve sterke Teddy.
  •
  • ……wij 2 ontzettend leuke stagiaires hebben. Zo jammer dat ze alweer weg gaan. Dank dank Daniek en Noor!!
  • ….. wij best veel benches die krijgen uit NL en die kunnen met de container van Aquarius Caribbean mee. Heeft u nog GROTE benches staan die u niet gebruikt, wij zijn er dolblij mee. Stuur een PM naar DOG of mail naar  info@stichtingdog.net
  • …..we van Rotaract een fantastische donatie hebben gekregen waarvan we 5 honden hebben kunnen helpen. Tula, Daimy, Karel, Heleen en Dirkje zijn nu geholpen.
  • …..er in NL allerlei leuke acties gaande zijn om geld in te zamelen voor DOG. Bijv Jouel verkoopt pruimen en de opbrengst gaat naar DOG. Zo geweldig die acties en al die lieve mensen die denken aan onze hondjes.
  • ………we altijd vrijwilligers kunnen gebruiken die 1 of meer ochtenden komen helpen met schoonmaken, knuffelen, poep scheppen, harken, aaien, benches poetsen, spelen met de hondjes etc.  Wilt u helpen stuur een PM naar DOG of mail naar  info@stichtingdog.net.