In mei hebben we prachtige vloertjes gekregen. Volledig gesponsord door Heavy Mix en 2 van onze geweldige donateurs (dhr. Kooyman en dhr. Sluiter) We zijn zo ontzettend blij met deze vloertjes onder de afdaken bij de containers en bij de tieners. Voor de honden een genot, straks met de regen een droge plek en geen modderboel en het staat super netjes. Dankbaar dankbaar.

Uiteraard deze maand wat nieuwkomers :

Naomi en Deon, aan komen lopen in Julianadorp maar liefdevol opgenomen bij het gezin waar ze de tuin in liepen. En nu allebei geadopteerd. Naomi gaat naar Nl en Deon wordt over 2 weekjes opgehaald.

Ook Sjors Sjimmy en Sjaantje zijn nieuw. Gedumpt bij Roi Rincon maar gelukkig kon Ariadne ze de volgende ochtend meteen ophalen en zitten ze nu lekker hier.

Alfa en Dunja zijn beide naar Nederland en hebben daar een geweldig mooi plekje bij een lief baasje.

En Dina en Diesel mochten samen mee naar een heel lief stel waar ze het geweldig hebben

En ook Pebbles en Bambam, 2 van de Wilma pups zijn naar een geweldig plekje waar ze samen een boel lol zullen hebben.

Helaas ook verdrietig afscheid:  lieve Freddie en Maurits, wat er gebeurd is zullen we nooit weten……………….. R.I.P lieverds, we zijn zo verdrietig.

We hebben nog heel veel lieve hondjes, pups , tieners en volwassen honden die zo graag een eigen huisje zouden willen. Kijk naar het filmpje en anders op ons YOU TUBE kanaal, daar kunt u zien wie er allemaal een gouden mandje zoeken.

En heeft u vrijwilliger Hetty al gesponsord. Zij gaat in juli samen met haar zus, de Nijmeegse 4-daagse lopen voor DOG!!!!!!!!   SPONSOR HETTY!!

En wilt u nog een super halsband met het DOG logo, ga dan naar MomCO in het Renaissaince.

En heeft u al het lieve digiboekje over de kat Mars? Het kost maar 5 euro en die gaat naar stichting DOG. Dus u een leuk boekje en een goed doel geholpen. Kijk op de FB van DOG voor meer info.