De maand april begon helemaal niet zoals ik me had voorgesteld, maar dankzij een TOPTEAM vrijwilligers is het allemaal soepel verlopen. Ik moest 3 april geopereerd. Die dagen zijn Geert en Diny bij de hondjes gebleven en 2 weken daarna was Diny nog niet naar huis van haar logeerpartij. Elke dag kwamen de vrijwilligers , sommige extra dagen en maakten we er met zijn allen een gezellige ochtend van waarin keihard gewerkt werd maar ook heel veel geknuffeld.

Van Kunuku Aqua resort kreeg ik een bon om Geert en Diny uitgebreid mee uit eten te nemen. Dank je wel lieve Sandra.

Er zijn in april wel veel hondjes vertrokken, allemaal naar hele fijne lieve baasjes. (Veerle,Daisie,Whisky,Ponche.  En Desiree en Koosje zijn naar Nederland)

Helaas hebben we ook verdrietig afscheid moeten nemen van: Strea en Shine, Till,Tilla,Tilly,Tobias en kleine Taxi (Tula pups). Wat de reden van een overlijden is zal een raadsel blijven. Pups zijn erg kwetsbaar en als er 1 iets krijgt wat besmettelijk is, dan is het heel moeilijk dat te bestrijden. RIP kleintjes…….

Gaat u voorgoed terug naar Nederland (of ergens anders heen) Wij zijn heel blij met oude handdoeken en lakens maar ook met uw funmiles. Voor meer info stuur een mail naar info@stichtingdog.org

En wilt u nog graag een leuke halsband met DOG logo erop, dan kunt u die nog kopen bij MomCO in het Renaissance. OP=OP

Wist u dat Hetty en zus Simone de Nijmeegse 4-daagse gaan lopen, en het wordt een sponsorloop voor Stichting DOG!!!  Heeft u ook al gedoneerd om deze 2 fanatieke wandelaars te steunen (en de hondjes van DOG)  Klik voor meer informatie HIER.

En heeft u al gekeken op ons YOU TUBE kanaal!!!  Klik  HIER

Het filmpje van Michel