Februari: Voor mij de vrijwilligers-maand. We hebben een gezellig team bij elkaar, vrijwillig maar niet vrijblijvend. Harde werkers, lieve knuffelaars en ook gezellige koffie-drinkers. Ook hebben we wat extra fosters die helemaal spontaan de pups van Daimey onder hun hoeden hebben genomen. Vrijwilligers en fosters: wat ben ik jullie dankbaar!

Helaas was februari een maand waarin we weer afscheid hebben moeten nemen en dat is altijd verdrietig en soms komt de klap hard en onverwachts:

Jenny, totaal onverwacht, ineens ziek. Na allerlei onderzoeken bleef de oorzaak onbekend. R.I.P mooie Jenny

Lena was al een tijdje niet lekker maar echt een oorzaak was er niet, maar toen at ze ineens niet meer. R.I.P bijzondere Lena.

Yinnetje zagen we totaal niet aan komen, s morgens wat duf en ’s avonds ineens 42 graden koorts. R.I.P lieve Yin.

Pien was een oude dame. Haar heupen wilden niet meer. Ze kon niet meer staan. Ze heeft een mooi leven gehad dus een mooie dood was zeer op zijn plaats. R.I.P lieve Pien.

En totaal onverwachts werd Carry ook ziek, stoere lieve Carry die ik nooit mocht aaien. R.I.P eigenzinnig meisje.

Ook hebben we in februari nieuwe hondjes erbij gekregen, die onze hulp nodig hadden.

De 3xS werden op Malpais gevonden: Sven, Suus en Soof. Konden gelukkig meteen bij foster Bianca terecht. Soof moest speciale behandeling voor haar oog dus kon bij mij in de slaapkamer rustig herstellen. Sven en Suus zijn meteen geadopteerd.

Magda hebben we hier in de straat gevangen. Prachtig hondje wat ook meteen door kon naar haar forever home.

Laika liep in de knoek bij Kokomo in de buurt. Haar vriendje/broertje heeft het helaas niet gered, maar Laika vertrouwde haar feeder en kon zo gevangen worden en is nu bij een foster van DOG, waar ze heerlijk verwend wordt tot ze haar gouden mandje vindt.

Harold is bij grote berg gevangen. Harold is doodsbang voor mensen. Gelukkig vindt hij het bij de puppy’s verder wel gezellig maar zodra er mensen komen is hij weg.

Woody de tekkel is aan komen lopen in Otrobanda. Woody is stokdoof en heeft epileptische aanvallen.

In Julianadorp liep Julie rond, zwanger en zoekend naar een plekje. We hebben haar nog kunnen laten steriliseren en ze mag  herstellen van de operatie in alle rust bij een lieve foster. Daarna komt ze naar de sanctuary. Voor haar geen puppy’s.

En zoals ik al schreef: Sven en Suus zijn meteen geadopteerd

Hazel heeft haar plekje gevonden

Magda heeft een gouden mandje

Nero heeft een super plek met vriendin!

Manoek en Melissa zijn naar Nederland waar ze volop genieten en nog heel veel leren

miniMax kan helemaal uit zijn dak gaan in zijn nieuwe tuin.

En Darly en Doco, de 2 wolletjes van Daimey hebben ieder een plekje en heten nu Marly en Coco

Wilt u ons helpen deze hondjes te helpen dan kunt u dat op een heleboel verschillende manieren doen:

• volg ons op FB en deel of like de post.
  • wordt vrijwilliger op de sanctuary (door de weeks van 9 tot 11 uur)
  • wordt OAB (op afstand baasje) en steun 1 van de hondjes die u zelf uitkiest
  • doneer voor de dierenartsen rekeningen

Voor donaties

1. Curacao:MCB bank  26832808 (t.n.v Stichting DOG,  Saturnusstraat 36)
  2. Nederland:IBAN NL81ABNA 0826383521  (tav Stichting DOG Nederland

Wij hebben sinds januari de ANBI status!!!