November een hele drukke maand. Weer een stap verder met het verwezenlijken van de opvang. Deze maand de laatste 3 containers erbij. Voor de puppy’s en nog 1 voor de volwassen hondjes en een opslag.

In december worden er daken opgemaakt en worden ze afgewerkt. Dus hou onze FB in de gaten voor het laatste nieuws.

Inmiddels al een super leuk en gezellig team die s morgens vrijwillig komen helpen. Dank dank Diny, Geert, Johan, Tonny, Corina, Hetty en Miranda  Maar ook de dames op zondag (die een onwijs gaaf cadeau van KUNUKU AQUA RESORT kregen!!!!!)

Wilt u ook vrijwilligers worden, meldt u aan via PM bij DOG of Djoeke!!

En van Cynthia en Eddy kregen we een prachtige muurschildering, gemaakt door Mirjam Griffioen.

Helaas ook afscheid moeten nemen, waar we veel verdriet van hebben. Het rescue leven is soms zo oneerlijk en hard

RIP Hummeltje, Hanna, Henk, Hidde en Tummy  We zullen jullie nooit vergeten.

Ook blij afscheid, Bumper en Bo en Boots zijn naar hun forever home. Wat een bofhonden!!

En Didi is naar Frankrijk en die zit daar toch heerlijk

Ook verwelkomen we de 4 nieuwkomers Taco, Tecla,Tosca en Gitta. Wij zoeken nog OABers voor de T hondjes (of Duo OABers. Kijk op de website voor meer info hier over)

We gaan de laatste maand van het jaar in. Nog even de tanden op elkaar. Laatste deel bouw, dan de boel goed inrichten en dan hopelijk wat rust….. maar ik ben bang……………..  we gaan het meemaken, wat december ons brengt.