En wat een 8-baan was oktober. Van hoog bezoek van onze minister president tot heel veel hulp van CIDW28. En van super adopties tot verdrietig afscheid van 4 hondjes.

Maar eerst dierendag op de Schroederschool. Puppy’s aaien en natuurlijk voer doneren. Ontzettend bedankt Schroederschool!!!

Deze maand veel afscheid genomen, leuke maar ook hele nare.

Davy is geadopteerd op Curaçao, Daisy is naar Nederland en Didi is naar Frankrijk.

Verdrietig afscheid genomen van onze lieve Jo, oude Assy en de pups Rina en Luuk. Wat hadden we jullie graag wat langer bij ons gehouden. R.I.P lieverds

Ook hebben we weer nieuwe lieverds erbij:

Zo zijn de 5 Bullenbaai pups erbij gekomen en konden die gelukkig naar foster Bianca waar ze het super leuk hebben. Twee hebben ook al een for ever home dus voor 3 zoeken we nog een lief baasje.

Mama Holly is met haar 7 kindjes erbij gekomen. Helaas mag Holly de pups geen melk meer geven vanwegen een baarmoederontsteking, dus de hummeltjes eten zelf.

Ook Sanne is nieuw, gevonden langs de Westpuntweg. Een ontzettend lief en aanhankelijk hondje.

En toen kwam er ook nog een noodoproep van een gewond hondje op St Cruz. Cody zit nu net hier en mag even aansterken voor we gaan kijken of er foto’s gemaakt moeten worden van zijn zere pootje.

Ook zijn deze maand heel veel hondje gesteriliseerd (8) en gecastreerd (10)  Dat was een hele greep uit de dierenartsenpot.  We zoeken nog hulp voor deze rekening.   1 operatie is gemiddeld 100 gld (50 euro) Wie helpt?

Voor donaties:Curacao:MCB bank  26832808 t.n.v Stichting DOG,  Saturnusstraat 36   OVV sterilisatie/castratie

Nederland:IBAN NL81ABNA 0826383521  (tav Stichting DOG Nederland)     OVV sterilisatie/castratie

En wat hebben we een regen gehad….

In de vakantie kwam CIDW28 3 dagen lang helpen en wat hebben ze hard gewerkt. Stenen weggesjouwd en hokken gemaakt. We zijn ze zoooooooooooo dankbaar. het ziet er nu zoveel netter uit en poep scheppen gaat zoveel makkelijker. DANK JULLIE WEL!!!!

En we kregen ook nog hoog bezoek. De minister president kwam op dierendag een kijkje nemen. Trots hebben we hem laten zien wat we allemaal gedaan hebben. En samen hebben we gesproken over het dierenleed op Curaçao. Binnenkort komt er een open debat. We duimen dat we weer een stapje verder komen in de bestrijding van de dierenmishandeling.

Het mooie schilderij is gewonnen door Anouk Westmaas die het spontaan aan DOG gaf om het een mooi plekje in de sanctuary te geven. Dat gaan we zeker doen. Dank je wel lieve Anouk.

En we zijn Multimart SUPER dankbaar voor de nieuwe wasmachine die nu elke dag draait. GEWELDIG!!!

En wat gaat november ons brengen…………. hopelijk de 3 containers waar we met smart op wachten. En we hebben een paar fantastisch vrijwilligers erbij die 1 of 2 ochtenden (of meer) Diny en Geert komen helpen in de sanctuary. Wat zijn we jullie ontzettend dankbaar Johan, Hetty, Corina, Tonny en Guilie. Volgende maand meer daarover. Tenzij je ook graag wilt helpen, laat dat weten via PM of mail.