Onze verjaardagsmaand september is weer voorbij. Maar de verloting van het prachtige schilderij gaat nog 4 dagen door. Heeft u al lootjes gekocht. Voor 10 gld/ 5 euro maakt u kans op dit schilderij en u mag natuurlijk veel meer lootjes kopen. Stort op 1 van onze bankrekeningen ovv “DOG on the move”.  Opbrengst is voor het dakje en de inrichting van de puppycontainer.

Curacao:

MCB bank  26832808 t.n.v Stichting DOG,  Saturnusstraat 36

Nederland:

IBAN NL81ABNA 0826383521  (tav Stichting DOG Nederland)

We hebben deze maand afscheid genomen van mijn lieve zusje Sytske die 3 maanden lang DOG heeft bijgestaan tijden de bouw en de verhuizing. Elke dag stond ze klaar om de meest uit een lopende klusje te doen. En een van de super klussen was het schilderen van de sponsor bordjes. Daar zijn we nog steeds zo trots op. Dank lief zusje voor al je hulp en steun. En toen zij vertrok kwamen mijn vader en Claartje, die daarna geholpen hebben en o.a prachtige waterbakken met vlotters hebben meegenomen voor de hondjes. Die gaan we binnenkort installeren. Dank dank lieve papa en Claartje voor jullie steun en hulp <3

Ook afscheid genomen van Dario die het helemaal te gek heeft bij zijn nieuwe vriendin Beauty. Dank Bianca voor het fosteren van Dario.

Ook verdrietig afscheid genomen van Alvin, de pup die samen met Alice is gevonden een paar maanden geleden. De oorzaak van Alvins dood is onbekend. We hebben Alvin begraven. R.I.P manneke, we zullen nooit weten wat jou gebeurd is.

Begin september hebben we de laatste spulletjes nog verhuisd. Met dank aan collega Minke. En aan Lycia en Anne die daarna geholpen hebben het hok helemaal weer keurig van gaas te voorzien.

Ook kregen we prachtige voerbakken van Bertie en Sabine, helemaal TOP!!

En zo lijkt het leven op de sanctuary relaxed en rustig………………………………

maar…………………………. ook hard gewerkt.

Zo heeft Granny alle chemo’s gehad, is ze naar de kapper geweest en loopt ze nu met haar staart omhoog door de tuin.

In de knoek naast ons zijn 3 puppys gedumpt…. meet Charley’s angels:

En sinds vrijdag is Casper bij ons komen wonen. Casper had een ingegroeide halsband. Hij is bij Ariadne helemaal opgeknapt en lekker verwend. Nu mag hij hier op het veld rennen.

En tijdens een melding werden de Bullenbaai-pups gevonden, die gelukkig bij foster Bianca terecht konden…… zo fijn, want wat zijn ze klein

En deze maand heeft Diny heerlijk bijna 3 weken in NL vakantie gehouden (HEERLIJK), en Geert……………….. die kwam trouw elke dag de hondjes verzorgen. Nu is Diny weer terug en gaan ze het weer samen doen. Maar wat zou het geweldig zijn als 1 dag in de week iemand hen komt helpen. Met z’n drieën (of meer) is het zo gezellig en veel handen maken licht werk. Wie wil er 1 (of meerdere) ochtend(en) in de week helpen?? Het is maar ongeveer 2 uurtjes. En Diny zet vast wel koffie voor 3. 🙂

En nu maar wachten op de 3 puppycontainers, want met 5 in een bench is ook niks. Hahahahaha gekke honden.