En dan is de laatste vakantie week ook voorbij

Ziggy at slecht. Ondanks dat ze wel op haar eten afrende, haakte ze na 2 happen alweer af. Na  goed kijken (door de dierenarts)bleek ze een ontsteking in haar bek te hebben. Ze zit dus aan de antibiotica en heeft een weekje lekker blikvoer mogen eten. Het gaat alweer een stuk beter. Ze eet alweer brokken en komende week gaan we voor controle.

Ziggy2

Onze mooie Catootje is gesteriliseerd. Natuurlijk allemaal goed gegaan en ze lag weer snel heerlijk buiten. Dank je wel Dr. Dols

13652615_10208508188037098_1963593308_n

Vorige week hadden we het goede nieuws dat Milly geadopteerd is en 4 sept naar NL gaat.

MILLY -GEADOPTEERD

Deze week hebben we maar liefst 2 vertrekkende puppy’s. Jane en Eve gaan samen naar een geweldig leuke plek. Ze blijven gezellig samen en dat is echt super gaaf.

JANE geadopteerd  EVE geadopteerd

En dan hebben we ook een nieuwkomer…………….  Savannah. Savannah is een dame van ongeveer 6 jaar. Haar baasje is overleden en er was voor haar geen plekje meer. Nu zit ze in huize DOG en hopelijk krijgt ze weer een for-ever home met een lief warm baasje.  Savannah haar verhaal kun je HIER lezen.

10kleinSavannah 8kleinSavannah 2kleinSavannah 4kleinSavannah 12kleinSavannah

Met Tico gaat het goed. Hij vindt hok-rust niet meer zo heel leuk, en kan vreselijk hard piepen, maar als hij er dan even uit is geweest gaat hij met net zo veel plezier weer erin.

10klein

%CODETicobinnen%

WIST U DAT………………………………???

• ……….. huize DOG de leukste vrijwilligers heeft.Zaterdags poetsen, maar ook helpen met hondje ophalen, wegbrengen en zelfs hekken bouwen. En zondags worden er schone bakken gebracht en vuile opgehaald. SUPER !!!!!!!  Wil je ook helpen, en kun je structureel tijd maken, laat het weten in een mailtje of PM.
  • 13988657_10208786222227779_1197682153_n  14011982_10208786216347632_1158557827_n
  • ………………Julie Verhelst 100 KM heeft gelopen tijdens de Dodentocht op 12 aug. Ze liep o.a. voor Stichting DOG en we zijn geweldig trots op haar. GEFELICITEERD Julie, wat een grandioze prestatie!!! En het laatste stukje liep haar op-Curacao-geadopteerde-hondje mee. Hoe gaaf is dat??
  • 14009906_10208786222667790_159986433_n 13900305_881556838641037_8168253363358484203_n 13769590_866870513443003_5937604292324099104_n
  • ………de matrassen normaal zo kapot zijn gemaakt, maar deze matras een geweldig succes is. Dank je wel Diaan en fam.
  • 14018112_10208786222587788_1059916286_n
  • ………….. ik morgen weer naar school moet en fulltime aan de bak. Dat wordt afscheid nemen van de hondjes elke ochtend.
  • 14012262_10208757278904214_471634679_n
  • 273a003a239cd6749247fb05c2c2c236