4 oktober WERELDDIERENDAG

Een belangrijke dag om de aandacht te vragen voor het dierenleed op Curaçao en in de wereld. En zoveel stichtingen en mensen die daar wat aan doen, groots of kleins, maakt niet uit.

Er moet wat gedaan worden om te voorkomen dat honden als Assy zo moeten lijden op straat.

Assy 015 - Copy

Assy in ons nieuwe hondje, gevonden op Baya. Haar verhaal kun je HIER lezen.  Het zoeken naar voedsel en vooral water in deze droge en hete tijd, terwijl je zoveel pijn hebt (waarschijnlijk na aanrijding ) is onbeschrijfelijk.  Ze moet nu 2 weken hokrust en kan dan helemaal bijkomen en hopelijk kan ze dan ook herstellen en kan ze gauw bij de andere hondjes spelen.

Assy 020  Assy 001

Dierendag hebben we ook op de Schroederschool gevierd. Er was een kleurwedstrijd met 2 winnaars

20151001_133733 20151001_133718

De kinderen konden puppy’s aaien en er is heel veel voer gedoneerd

12068590_967314083307873_1339144430624867001_o 12120168_967313189974629_6965011167325110041_o

En Muriel Strobos heeft een workshop “hondenkoekje bakken”gegeven en er werden hondenkoekjes verkocht op het plein.

12045741_967313996641215_8365629813690893351_o

Het was een fantastische dag. Dank je wel ouders en kinderen van de Schroederschool.

Goed nieuws over Lory

DSC09404 DSC09399

Ze is geadopteerd en woont nu bij een super lief baasje en heeft een vriendinnetje Kiki waar ze de hele dag mee kan spelen. Lory is een bofhond!!!

DSC09394 DSC09391

12047188_438690839656141_4523134011108112778_n 12079526_438690829656142_2667588095186476471_n

DSC04771

Namens alle 4 voeters hier bij Stichting DOG wensen wij iedereen een mooie dierendag en vooral de dieren. Laten we hopen dat deze dag bij iedereen meer bewust is van het dierenleed.

63af4acf7f10cba835dfb2a057ffbd4c