Op 16 september was dus de officiele verjaardag van Stichting DOG. Samen met het bestuur (Cristel Biemans en Marian Ooms) en vrijwilligers (Mirjan Seppenwoolde en Ruud Hamers) zijn we een drankje gaan drinken en hebben over het hele jaar met alle ups en downs gekletst. Dank je welje wel Magnus trust voor het aanbieden van het drankje.

12021805_10206454896026081_2130844495_n

En dan natuurlijk voorstellen aan onze 2 nieuwe DOGgy’s:  Leo en Pearl. Gevonden onder de container bij Sta Catarina.

12009672_1061984577169468_6462258924579030605_n 12019782_1061984567169469_6412640226185324843_n

Inmiddels zitten ze bij een foster, zijn ze ontwormt en mogen ze lekker bij komen, uitrusten en daarna spelen. Ze zijn niet schuw, vinden mensen prima en zijn vrolijk. Ze hebben al ivomec gekregen tegen de schurft en zodra ze sterk genoeg zijn gaan ze lekker in bad en daarna krijgen ze hun entingen en gaan we lieve baasjes zoeken voor ze.

De koekjesactie gaat goed. De mand bij Magnus trust is al een keer leeg gehaald. Bij Mom&Co kan er nog wat bij. Wilt u nog graag wat brengen dan kan dat natuurlijk nog , speciaal voor de verjaardag van DOG!!!!

11935074_958350240869782_1827496758826302532_n

koekjes maand