Deze week 3x naar de dierenarts geweest.

Maandag zijn we met Mona geweest. Mona heeft een vergroot hart en krijgt daar medicijnen voor. Regelmatige controle is wel nodig. Haar hart is nog hetzelfde dus de medicijnen blijven maar dat is geen verrassing, want het is al bekend dat ze die levenslang moet krijgen. Maar wel waren er meer onregelmatigheden (vlekjes) op de foto te zien. Dus opletten of ze niet gaat hoesten, want dan moet ze meteen weer naar de dierenarts.

Zeth is geweest voor controle van zijn hersenvliesontsteking. Hij mag de prednison deze week wat minderen, maar maar een heel klein beetje.

Ook ben ik met Cindy naar de dierenarts gegaan. Zoals jullie weten heeft Cindy een giga TVT gehad en daardoor is ze incontinent. Maar de plek leek nu roder, ontstoken en onrustig. Ze is idd aan de antibiotica, als de ontsteking weg is, wordt er gekeken of de tvt weer terug groeit. Dan zal ze weer chemo moeten. Duimen dat dat niet zo is. Wel heeft ze een bult op haar buik en die moet tzt wel operatief verwijderd worden.

De rekeningen zijn betaald uit het dierenartsenpotje. Mocht u willen doneren voor de dierenarts dan kunt u dat doen op MCB  26832808 t.n.v Stichting DOG,Saturnusstraat 36  ofin NL: IBAN NL46ABNA0560838115  (tav D.O.Giliam)

Gisteren hebben we een bestuursvergadering gehad. Plannen voor het crematorium besproken, daar later meer nieuws over. En de website bekeken en na nog wat correctie die we deze week gaan doen, hopen we dat we 1 februari online kunnen (met dank aan Rianne van Kuki&Ko)

m1 z1 c1