dog

Beer begint al lekker te lopen door het huis, al is lopen een groot woord. Maar het zwemmen doet hem goed. We zwemmen 2x per week in de zee en daarna gaan we hem wassen met speciale anti-schimmel shampoo.

Cindy is haar hoest helemaal kwijt. Jippy!!

Verder staan alle benches binnen en zijn we ons klaar aan het maken voor de vuurwerkdagen. Iedereen is lekker gewend in zijn bench en voelt zich er veilig. We hebben van verschillende mensen lekkers gekregen waar de hondjes lekker lang op kunnen kauwen en dat leidt ook af.

Dus dat betekent dat wij iedereen, en vooral onze geweldige donateurs en sponsors, heel erg willen bedanken voor jullie fantastische hulp. De eerste maanden van Stichting DOG zitten er op en we hopen dat 2015 net zo mooi wordt. De hondjes van Stichting DOG wensen u allemaal een veilig en rustig oud en nieuw en dat jullie mooiste wensen uit mogen komen in 2015

AYOOOOOOOOOOO tot volgend jaar!!